Χάστε βάρος χωρίς δίαιτα : Ξαπλώστε 3 φορές την ημέρα για 5 λεπτά, με αυτόν τον τρόπο!

314 0

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][fusion_text]Δεν θα βρείτε ποτέ ευκολότερο και ταχύτερο τρόπο για απώλεια βάρους. Ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό.
Κατά τη διάρκεια των τελευταίων 10 ετών, ο Ιάπωνας γιατρός Fukutsudzi βοηθά τις γυναίκες να χάσουν βάρος, όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Ο τρόπος του απέχει κατά πολύ από απαιτητικές δίαιτες και εξαντλητικές ασκήσεις.
Χάστε βάρος λοιπόν χωρίς πείνα, αλλά με μία πολύ απλή άσκηση : Ξαπλώστε μόνο 3 φορές την ημέρα για 5 λεπτά!!

Η μέθοδος αυτή εξηγείται στο βιβλίο του Fukutsudzi, που κυκλοφόρησε σε σχεδόν έξι εκατομμύρια αντίτυπα σε όλη την Ασία.

Τι θα χρειαστείτε :
Μία μεγάλη πετσέτα, σπάγκους ή κορδέλα για να στερεώσετε την πετσέτα σε ρολό, και επίπεδη επιφάνεια.

Η μέθοδος είναι πολύ αποτελεσματική και εύκολη να εφαρμοστεί.
Δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι ιδιαίτερο, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να εφαρμόσετε τη διαδικασία για 5 λεπτά κάθε μέρα.

Ο Δρ Fukutsudzi είναι εμπειρογνώμονας στα προβλήματα με την πύελο, και ανακάλυψε ότι η κύρια αιτία του λίπους στην κοιλιακή τομή είναι η διακύμανση των πυελικών οστών και των οστών υποπλεύρια.
Όταν αποκάλυψε τη σύνδεση μεταξύ αυτών των δύο προβλημάτων, συνέλαβε αυτή τη μέθοδο, που δεν είναι παρά ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος για να αφαιρεθούν τα περίσσεια λίπη γύρω από τη μέση.

3

Ποια είναι η διαδικασία:
– Διπλώστε την πετσέτα και στερεώστε τη με κάποια ταινία.
– Καθίστε στο πάτωμα.
– Απλώστε την πετσέτα κάτω από την πλάτη σας στο ίδιο επίπεδο με τον ομφαλό σας, και ξαπλώστε (βεβαιωθείτε ότι η πετσέτα είναι λίγο μεγαλύτερη από το πλάτος της πλάτης σας).
– Βάλτε τα πόδια σας στο άνοιγμα των ώμων, όπως δείχνει η εικόνα και φροντίστε να ακουμπήσουν τα μεγάλα δάχτυλα μεταξύ τους.
– Επεκτείνετε τα χέρια σας πάνω από το κεφάλι σας, και γυρίστε τις παλάμες προς τα κάτω έτσι ώστε να αγγιχτούν τα δύο μικρά δάχτυλα σας.
Αυτά είναι που χρειάζεται να κάνετε… Μην ξεγελιέστε όμως! Μπορεί να φαίνεται απλό όλο αυτό, αλλά η συγκεκριμένη θέση δεν είναι τόσο άνετη όσο φαίνεται!!

Σε περίπτωση που δεν είστε σε θέση να τεντώσετε τα χέρια σας, προσπαθήστε όσο μπορείτε, αλλά να είστε πάντα βέβαιοι ότι τα μικρά δάχτυλα σας είναι ενωμένα, όπως και τα μεγάλα δάχτυλα των ποδιών.

Δείτε το video που ακολουθεί…

[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][fusion_youtube id=”https://www.youtube.com/watch?v=-QUlEK8oYlY” width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”” class=””/][fusion_text]Click edit button to change this text.
Στην αρχή θα νιώθετε άβολα ή επώδυνα, επειδή τα οστά σας θα αρχίσουν να επιστρέφουν στη φυσική τους θέση.
Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να εφαρμόσετε αυτή τη μέθοδο για 5 λεπτά, θα πρέπει να ξεκινήσετε σιγά-σιγά… στην αρχή 1 λεπτό, μετά 2, ώσπου σταδιακά να φτάσετε στο απαραίτητο 5λεπτο.
Αν θέλετε να έχετε θετικά αποτελέσματα, δεν θα πρέπει να παραλείψετε ούτε μια μέρα. Θα πρέπει να σας γίνει συνήθεια καθημερινή.

Επιπλέον:
– Εάν τοποθετήσετε την πετσέτα κάτω απο το στηθος σας θα έχει ως αποτέλεσμα την άρση του στήθους.
– Η άσκηση αυτή θα βελτιώσει επίσης τη στάση του σώματος σας και αναμφίβολα θα σας κάνει να νιώσετε πιο υγιείς, ενώ αν έχετε πόνους στην πλάτη θα υποχωρήσουν κατά πολύ.

ΠΡΟΣΟΧΗ!
– Μην προβείτε στην άσκηση αν δεν παρακολουθήσετε το βίντεο και κυρίως αν δεν προσέξετε τον τρόπο που θα σηκωθείτε αφού την τελειώσετε.
– Είναι πολύ σημαντικό να αποφεύγονται οι απότομες κινήσεις μετά την θεραπεία, γιατί τα οστά και οι αστράγαλοι γίνονται άκαμπτα ύστερα από 5 λεπτά στη συγκεκριμένη θέση της άσκησης.
– Σε περίπτωση που πάσχετε από οποιαδήποτε πάθηση της σπονδυλικής στήλης ή των οστών, θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας πριν από την εφαρμογή αυτής της μεθόδου.

Ακόμα και αν είστε δύσπιστοι, δεν έχετε τίποτα να χάσετε δοκιμάζοντας αυτή την μέθοδο. Μην ξεχάσετε να μετρήσετε το βάρος σας πριν από την εφαρμογή αυτής της θεραπείας…![/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Related Post

Ποιο Παυσίπονο να Πάρω;

Posted by - 29/11/2019 0
Αν το αναλγητικό που χρησιμοποιείτε δεν σάς «πιάνει» εύκολα ή συχνά σάς ερεθίζει το στομάχι, τότε δεν είναι και το…
Comodo SSL