Ποιος κλέβει ποιον;;

240 0

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][fusion_text]Ένα βροχερό πρωί έξι μεταμφιεσμένοι ένοπλοι άνδρες επιτίθενται σε μια τράπεζα στη Βαλένθια.
Με αρχηγό έναν κλέφτη, με το παρατσούκλι “Ο Ουρουγουανός”, η αποστολή της ομάδας φαίνεται απλή και ξεκάθαρη: να αδειάσουν όσα περισσότερα χρηματοκιβώτια μπορέσουν και να το σκάσουν.
Ωστόσο όλα θα περιπλεχθούν, όταν όταν αποκαλυφθεί ένα μυστικό κρυμμένο σε μία από τις θυρίδες.

Μεγάλη επιτυχία στην Ισπανία, το «Ποιος Κλέβει Ποιον;» (Cien Anos de Perdon) είναι μέχρι σήμερα η μεγαλύτερη ισπανική επιτυχία της χρονιάς.

Η 9η μεγάλου μήκους ταινία του σκηνοθέτη Ντανιέλ Καλπαρσόρο, παρόλο που σε μία πρώτη ανάγνωση θα μπορούσε να χαρακτηριστεί μία κλασική ταινία ληστείας, είναι στην πραγματικότητα ένα αστυνομικό θρίλερ και αυτό το οφείλει στα ίδια τα συστατικά της: ίντριγκα, λεπτομερής απεικόνιση χαρακτήρων, υψηλή ποιότητα παραγωγής.
Βασισμένη στο σενάριο του Χόρχε Γκερικατσεβαρία (El Nino, Celda 211) και μόνο από τον τίτλο της (Ποιος Κλέβει Ποιον;), αφήνει να εννοηθεί ότι δεν πρόκειται για μία συμβατική περιπέτεια που εκτυλίσσεται σε μια τράπεζα, αλλά για ένα αστυνομικό θρίλερ που βασίζεται σε περισσότερο πολύπλοκες ιδέες.

Ο σκηνοθέτης και ο σεναριογράφος ερεύνησαν και άντλησαν έμπνευση από ιστορικές ληστείες που είχαν συμβεί ανά τον κόσμο, αλλά και κάποιες που έλαβαν χώρα στην Αργεντινή και έτσι αποφάσισαν ότι ήθελαν οι κλέφτες να μιλούν ισπανικά.
Η ταινία συνδυάζει πολλά πραγματικά και φανταστικά στοιχεία της κινηματογραφικής κουλτούρας των ταινιών ληστείας, που άρεσαν τόσο στον Ντανιέλ Καλπαρσόρο, όσο και στον Γκερικατσεβαρία, ενώ σε πολλά σημεία γίνονται αναφορές στην ισπανική κοινωνία.

Για να υπάρξει εύρος και ποικιλία στους κεντρικούς χαρακτήρες και έτσι να εμπλουτιστεί η πλοκή, το συνεργείο και οι υπεύθυνοι παραγωγής διέσχισαν τον Ατλαντικό, προκειμένου να πραγματοποιήσουν δεκάδες ακροάσεις και να κάνουν δοκιμές γυρισμάτων.
Στην ταινία πρωταγωνιστούν χαρακτήρες που είναι έτοιμοι να πατήσουν επί πτωμάτων για να πάρουν αυτό που θέλουν, λέει ο Λουίς Τοσάρ. «Μπορεί να κοιτάζουν το στόχο τους από διαφορετικές οπτικές γωνίες, όμως όλοι θέλουν το ίδιο πράγμα. Μερικοί είναι περισσότερο ελεύθερα πνεύματα από άλλους, κάποιοι άλλοι είναι περισσότερο σκεπτικιστές. Όμως, όλους τους δένει φιλία, οπότε λειτουργούν σαν ομάδα.»
Οι πρωταγωνιστές αποτελούν μια συμμορία και αυτή η συμμορία έπρεπε να συσταθεί και στην πραγματικότητα, λέει ο Χοακίν Φουριέλ.
Το ρυθμό δίνει σε μεγάλο βαθμό η ένταση που υπάρχει ανάμεσα στον Ουρουγουανό και τον Ισπανό, δύο προσωπικότητες που κοντράρονται, δεν κάνουν πίσω, που όμως θαυμάζουν ο ένας τον άλλο και κατά κάποιο τρόπο αλληλοσυμπληρώνονται.
Στην αρχή η συμμορία έχει έναν αρχηγό, αλλά όταν η κατάσταση βγαίνει εκτός ελέγχου, είναι ο μηχανικός – που ενσαρκώνει ο Λουίς Τοσάρ – ο οποίος βρίσκει τις πιο ευφάνταστες λύσεις για να ξελασπώσει την ομάδα, λέει ο Χουάν Γκόρντον.

Τα γυρίσματα για το “Ποιος Κλέβει Ποιον;” πραγματοποιήθηκαν για πάνω από οκτώ εβδομάδες στο Μπουένος Άιρες, τα Κανάρια Νησιά και τη Βαλένθια.
Μία από τις κομβικές και πιο δύσκολες σκηνές γυρισμάτων ήταν εκείνη στο υπό κατασκευή μετρό του Μπουένος Άιρες. Η παραγωγή έκανε εκεί γυρίσματα για αρκετές μέρες βυθίζοντας στο νερό τεχνικούς και ηθοποιούς προκειμένου να πραγματοποιηθεί μία από τις πιο αγωνιώδεις σκηνές στην ταινία.
Το τούνελ του μετρό έθετε και μία ακόμα πρόκληση για την παραγωγή: ενώ ήταν ένας τεράστιος χώρος, το φως μπορούσε να μπει μόνο από μία μεριά του,» λέει ο Χοσού Ιντσοστέγκι.
Χρειάστηκε να κάνουμε κάποιες κατασκευαστικές εργασίες στο σταθμό του μετρό, προκειμένου να μπορέσουμε να το πλημμυρίσουμε, εξηγεί ο Χουάν Γκόρντον.
«Καταφέραμε να πάρουμε την άδεια, μετά από πολλή δουλειά και προσπάθεια εκ μέρους της K&S, της αργεντίνικης εταιρείας με την οποία συνεργαστήκαμε. Από την τελευταία στάση του μετρό μέχρι το τέλος του τούνελ υπήρχαν περίπου 200 μέτρα διαδρομής. Εκεί χτίσαμε ένα φράγμα για να συγκρατήσουμε το νερό έτσι ώστε η σήραγγα να πλημμυρίσει με φυσικό τρόπο».
«Ο Δεκέμβριος είναι η αρχή του καλοκαιριού στην Αργεντινή. Έκανε πραγματικά πολλή ζέστη,» λέει ο Ντανιέλ Καλπαρσόρο. «Επειδή υπήρχαν πολλά κουνούπια έπρεπε να ρίξουμε πολύ χλώριο στο νερό. Αυτό δεν ήταν και τόσο ευχάριστο για τους ηθοποιούς και το συνεργείο, που έπρεπε να βυθιστούν σε αυτό. Όμως αυτές οι σκηνές ήταν πραγματικά εκπληκτικές».

Η ταινία θα προβληθεί στις ελληνικές αίθουσες στις 28 Ιουλίου.[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][fusion_youtube id=”https://www.youtube.com/watch?v=sKpnMK8XmHs” width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”” class=””/][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Related Post

Let’s Rock Festival 2017

Posted by - 29/08/2017 0
Μια παρέα… ένα φεστιβάλ… 6 χρόνια… 6 μπάντες… Let’s Rock festival! Για ακόμα μια χρονιά γιορτάζουμε τη μουσική! Το Σαββάτο…

Fates Warning LIVE in Athens

Posted by - 08/02/2017 0
Τίποτα καινούριο δεν έχει μείνει να ειπωθεί για τους Fates Warning, τους ζωντανούς θρύλους του progressive metal.
Comodo SSL