Καρλ Γιουνγκ | Οι 4 τύποι γυναικών & οι αστρολογικοί παραλληλισμοί τους

249 0

Ο Καρλ Γκούσταβ Γιουνγκ, υπήρξε ένας από κορυφαίους ψυχολόγους του 20ού αιώνα.  Ως μαθητής του Σίγκμουντ Φρόιντ έμαθε πολλά… και εξελίχθηκε σε πατέρας της «αναλυτικής ψυχολογίας». Ήταν ένας βαθιά φιλοσοφημένος στοχαστής, που εξέτασε όλες τις πτυχές της ανθρώπινης προσωπικότητας.

Οι απόψεις του Γιουνγκ για το ασυνείδητο διαμορφώθηκαν σύμφωνα με τις νέες  αναζητήσεις του που προέκυψαν από τη ρήξη του με τον Σίγκμουντ Φρόιντ.
Προσπάθησε να βρει μια έγκυρη ψυχολογική βάση, τόσο για τον εαυτό του, όσο και για τους ασθενείς του. Πειραματίστηκε  αρκετά με τον εαυτό του και σταμάτησε να διδάσκει. Αυτό που επιθυμούσε ήταν να κατανοήσει τις φαντασιώσεις και άλλα ατομικά του περιεχόμενα. Το πείραμά του τελείωσε μετά 6 χρόνια αργότερα.
Όλες εκείνες τις εσωτερικές του εμπειρίες τις μετέφερε στο Κόκκινο ΒιβλίοΠρόκειται για έναν  τόμο δεμένο με κόκκινο δέρμα και πλούσια εικονογράφηση σε τεχνοτροπία art nouveau. Ο Γιουνγκ ποτέ δεν θεώρησε τους πίνακές του ως τέχνη, αλλά ως εξωτερίκευση των βιωμάτων του.

Ο όρος  ασυνείδητο για εκείνον, ήταν η  περιοχή του αγνώστου στον εσωτερικό κόσμο του ανθρώπου. Έλεγε ο ίδιος ό,τι συνειδητοποιούμε και το έχουμε ξεχάσει, ό,τι συλλαμβάνουμε με τις αισθήσεις, αλλά δεν σημειώνουμε στο συνειδητό νου, όσα νιώθουμε, σκεπτόμαστε, θυμόμαστε, επιθυμούμε και πράττουμε ακούσια ή δίχως ιδιαίτερη προσοχή, όλα τα μελλοντικά πράγματα που παίρνουν σχήμα και αναδύονται κάποτε στη συνείδηση, όλα αυτά αποτελούν περιεχόμενο του ασυνείδητου.
Πέραν αυτών, στο ασυνείδητο περιλαμβάνονται απωθημένες οδυνηρές σκέψεις και συναισθήματα. Έδωσε τον όρο ατομικό ασυνείδητο στο σύνολο αυτών των περιεχομένων, αναγνωρίζοντας ιδιότητες που δεν βιώνει ο άνθρωπος ατομικά αλλά τις κληρονομεί από μια βαθύτερη και ευρύτερη επικράτεια την οποία ονόμασε συλλογικό ασυνείδητο. Τα ένστικτα και τα αρχέτυπα είναι εκείνα που διαμορφώνουν το συλλογικό ασυνείδητο και παρουσιάζουν μια κανονικότητα στην εμφάνισή τους.

Σύμφωνα με την επιστήμη της Ψυχανάλυσης, η σχέση του παιδιού με την μητέρα είναι καθοριστική και η σχέση με τον πατέρα δευτερεύουσα.
Ο Κάρλ Γιούνγκ, μάλιστα, κατατάσσει τις γυναίκες σε τέσσερις βασικούς τύπους, ανάλογα με την προβληματική σχέση τους με το μητρικό πρότυπο. Αυτό φαίνεται στο βιβλίο “Psychological Aspects of the Mother Archetype” που γράφτηκε το 1939. Αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο η μυθολογία όσο και η αστρολογία, συμπλέκονται σε όλες τις θεωρίες του Γιούνγκ, ως φορείς αρχετυπικής ψυχολογικής γνώσης. Ακολουθούν οι τέσσερις τύποι γυναικών που προέρχονται  από μητρικά συμπλέγματα…

1. Γυναίκα με Υπερτροφία του Μητρικού Στοιχείου

Σε αυτή την κατηγορία συναντάμε την γυναίκα Καρκίνο καθώς και το δίπολο Ταυρίνα – Σκορπίνα.
Η Καρκίνος είναι η κατεξοχήν μητρική γυναίκα του ζωδιακού κύκλου. Η Σελήνη είναι σε έξαρση στον Ταύρο, δημιουργώντας έτσι μια κτητική μητέρα και σε πτώση στον Σκορπιό, δημιουργεί  μια μητέρα χειριστική.

Ο Καρλ Γιούνγκ γράφει: “Η υπερβολική ανάπτυξη της θηλυκής πλευράς, σημαίνει μια ενίσχυση όλων των θηλυκών ενστίκτων και πάνω απ’όλα του μητρικού ενστίκτου. Η αρνητική πλευρά αυτής της κατάστασης αντιπροσωπεύεται από τη γυναίκα που ο μοναδικός σκοπός της, είναι η γέννηση παιδιών. Γι’αυτήν ο σύζυγος έχει προφανώς δευτερεύουσα σημασία, είναι πρώτα και κύρια το όργανο αναπαραγωγής και τον θεωρεί απλά ως ένα αντικείμενο που πρέπει να φροντίζει, όπως φροντίζει τα παιδιά, τους φτωχούς συγγενείς, τις γάτες, τα σκυλιά και τα έπιπλα του σπιτιού. Ακόμα και η δική της προσωπικότητα έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Συχνά δεν την συνειδητοποιεί καν, γιατί ζει όλη της την ζωή μέσα από άλλους, σε μια ολοκληρωτική ταύτιση με τα αντικείμενα της φροντίδας της. Πρώτα γεννά τα παιδιά και στη συνέχεια προσκολλάται επάνω τους, διότι χωρίς αυτά δεν έχει καμία προσωπική ύπαρξη. Όπως και η Δήμητρα που εξαναγκάζει τους θεούς να της παραχωρήσουν δικαίωμα ιδιοκτησίας της κόρης της. Ο Έρωτάς της, αναπτύσσεται αποκλειστικά και μόνο σαν μητρική σχέση, ενώ παραμένει ασυνείδητος στον προσωπικό τομέα. Ένας ασυνείδητος Έρωτας, εκφράζεται σχεδόν πάντα σαν επιδίωξη της δύναμης. Οι γυναίκες αυτού του τύπου, παρόλο που “ζουν διαρκώς για άλλους”, στην πραγματικότητα δεν κάνουν και καμιά πραγματική θυσία.  Σπρωγμένες από μια ανελέητη επιδίωξη δύναμης και μια φανατική διεκδίκηση των δικών τους μητρικών δικαιωμάτων, καταφέρνουν συχνά, όχι μόνο να εξαλείψουν την δική τους προσωπικότητα, αλλά και την προσωπική ζωή των παιδιών τους. Όσο λιγότερο συνειδητοποιούν την δική τους ταυτότητα, τόσο μεγαλύτερη και πιο βίαιη είναι η ασυνείδητη ανάγκη επιθυμία τους για δύναμη. Για πολλές τέτοιες γυναίκες, το καταλληλότερο σύμβολο δεν θα ήταν πια η Δήμητρα, αλλά η Βαυβώ. Ο νους της μητέρας δεν καλλιεργείται για χάρη της ατομικής του ανάπτυξης, αλλά συνήθως παραμένει στην αρχική του κατάσταση, εντελώς πρωτόγονος, ασυσχέτιστος και ανελέητος, αλλά εξίσου γνήσιος και μερικές φορές εξίσου βαθύς με την ίδια την Φύση. Η γυναίκα δεν το γνωρίζει αυτό, επομένως δεν μπορεί να εκτιμήσει το ίδιο της το πνεύμα, ή να απορήσει και να θαυμάσει το βάθος του σε φιλοσοφικό επίπεδο. Συχνά ξεχνάει αμέσως αυτά που λέει.”

2. Γυναίκα με Υπερανάπτυξη του Έρωτα

Σ’αυτή την κατηγορία συναντάμε την Τοξότη καθώς και το δίπολο Ζυγού – Κριού. Είναι τα τρία ζώδια που έχουν ανάγκη να αναπτύξουν την ατομική τους ταυτότητα πέρα από το οικογενειακό τους περιβάλλον.

Ο Καρλ Γιούνγκ γράφει:  “Σε άλλες περιπτώσεις, έχουμε έναν υπεραναπτυγμένο έρωτα που λειτουργεί σαν υποκατάστατο του μητρικού ενστίκτου, το οποίο απουσιάζει. Αυτό το πράγμα, σχεδόν πάντα οδηγεί σε μια ασυνείδητη αιμομικτική σχέση με τον πατέρα. Ο ενισχυμένος Έρωτας δίνει μια αφύσικη έμφαση στην προσωπικότητα των άλλων. Η ζήλια της κόρης για την μητέρα και η επιθυμία της να την ξεπεράσει, γίνεται το μόνιμο θέμα όλων των κατοπινών προσπαθειών της, που συχνά έχουν καταστροφικό τέλος.
Μια γυναίκα αυτού του τύπου, αγαπά τα ρομαντικά και εντυπωσιακά επεισόδια για χάρη των ίδιων των επεισοδίων και μόνο: ενδιαφέρεται για τους παντρεμένους, όχι τόσο για τους ίδιους όσο για το γεγονός ότι είναι παντρεμένοι και αυτό της δίνει την ευκαιρία να καταστρέψει έναν γάμο – πράγμα που είναι και ο μοναδικός σκοπός του όλου ελιγμού της. Από τη στιγμή που θα πετύχει το στόχο της, το ενδιαφέρον της εξατμίζεται, μιας και δεν διαθέτει κανένα μητρικό ένστικτο και τότε έρχεται η σειρά του επόμενου. Αυτός ο τύπος διακρίνεται για την αξιοσημείωτη έλλειψη συνειδητότητας. Αυτές οι γυναίκες μοιάζουν να είναι εντελώς τυφλές στα όσα κάνουν, πράγμα καθόλου θετικό για τις ίδιες όσο και τα θύματά τους. Δεν χρειάζεται βέβαια να πω οτι για τους άντρες με παθητικό Έρωτα, αυτός ο τύπος είναι ένα εξαιρετικό αγκίστρι για τις προβολές της Άνιμα.”

3. Γυναίκα με Ταύτιση με την Μητέρα

Σε αυτή την κατηγορία είναι η Δίδυμος και το δίπολο Παρθένου – Ιχθύ.
Οι Δίδυμοι και οι Παρθένοι,  έχουν μια τάση διατήρησης της παιδικής τους ταυτότητας. Το δίπολο Παρθένου – Ιχθύ, συμβολίζει την διττή φύση της Περσεφόνης. Την περίοδο που ζει με την Δήμητρα-Ταύρο, είναι αθώα-Παρθένος, ενώ κατεβαίνει στον Πλούτωνα-Σκορπιό, γίνεται θύμα-Ιχθύς.

Ο Καρλ Γιούνγκ γράφει: “Όταν το μητρικό σύμπλεγμα δεν προκαλέσει υπερτροφική ανάπτυξη του Έρωτα, έχουμε την ταύτιση με την μητέρα και παράλυση της θηλυκής πρωτοβουλίας της κόρης. Τότε συμβαίνει μια πλήρης προβολή της προσωπικότητας της κόρης επάνω στην μητέρα. Αυτό οφείλεται στο ότι η γυναίκα δεν συνειδητοποιεί, ούτε το Μητρικό ένστικτό της ούτε τον Έρωτά της. Καθετί που της θυμίζει μητρότητα, υπευθυνότητα, προσωπικές σχέσεις και ερωτικές απαιτήσεις, προκαλεί συναισθήματα κατωτερότητας και την αναγκάζει να το σκάει και να επιστρέφει στην μητέρα, η οποία μητέρα ζει στην εντέλεια όλα όσα για την κόρη μοιάζουν ανέφικτα. Η μητέρα είναι για αυτήν ένα είδος “υπεργυναίκας”, την θαυμάζει άθελά της, ζει όλα αυτά που η κόρη θα ήθελε να ζήσει για τον εαυτό της. Η κόρη αρκείται να μένει προσκολλημένη στην μητέρα με μια ανιδιοτελή αφοσίωση, ενώ ταυτόχρονα προσπαθεί ασυνείδητα να της επιβληθεί και να την τυραννά, φυσικά όλα αυτά κάτω από το πρόσχημα της ολοκληρωτικής πίστης και αφοσίωσης.
Η κόρη ζει τη ζωή της στη σκιά, και συχνά μοιάζει να απομυζά την μητέρα της, της οποίας παρατείνει την ζωή με ένα είδος συνεχών ‘μεταγγίσεων αίματος’. Αυτές οι στραγγισμένες, αναιμικές δεσποινίδες, δεν είναι βέβαια απρόσβλητες από τον γάμο. Αντιθέτως, παρά την ατολμία τους και την παθητικότητά τους, έχουν μεγάλη ζήτηση στην αγορά του γάμου, για πολλούς και διάφορους λόγους. Πρώτον, είναι τόσο άδειες που ο άντρας μπορεί να τους αποδίδει οποιοδήποτε χαρακτηριστικό του αρέσει. Επιπλέον είναι τόσο χαμένες στο ασυνείδητο τους, ώστε το ασυνείδητο απλώνει αμέτρητες αόρατες κεραίες, αληθινά πλοκάμια που απορροφούν όλες τις αντρικές προβολές και αυτό ευχαριστεί τρομερά τους άντρες. Η θηλυκή αοριστία είναι το επιθυμητό αντίθετο της αντρικής αποφασιστικότητας και ευθύτητας, που μπορεί να επιτευχθεί ικανοποιητικά μόνο όταν ο άντρας είναι σε θέση να απαλλαγεί από κάθε αμφίβολο, αμφιταλαντευόμενο, ασαφές και μπερδεμένο στοιχείο, προβάλλοντας το επάνω σε κάποιο γοητευτικό παράδειγμα γυναικείας αθωότητας. Εξαιτίας της παθητικότητας που χαρακτηρίζει την γυναίκα και των συναισθημάτων κατωτερότητας που την κάνουν να παίζει συνεχώς την πληγωμένη αθώα, ο άντρας παίζει έναν ιδιαίτερα ελκυστικό ρόλο: έχει το προνόμιο να ανέχεται τις γνωστές γυναικείες ανοησίες με πραγματική ανωτερότητα και μεγαλοψυχία, σαν ένας αληθινός ιππότης. Η διαβόητη ανικανότητα της κοπέλας είναι μια ειδική περίπτωση. Η κόρη είναι σε τέτοιο βαθμό προέκταση της μητέρας της, ώστε όταν την πλησιάζει ένας άντρας συγχύζεται και ταράζεται. Δεν ξέρει απολύτως τίποτε. Είναι τόσο άπειρη και έχει τόσο τρομερή ανάγκη από βοήθεια, ώστε ακόμα και ο πιο ευγενικός θαυμαστής της, μετατρέπεται σε έναν τολμηρό απαγωγέα, που κλέβει με κτηνώδη τρόπο την αθώα κόρη από την στοργική μητέρα! Μια τέτοια υπέροχη ευκαιρία που επιτρέπει στον άντρα να παραστήσει τον Δον Ζουάν, δεν εμφανίζεται κάθε μέρα, και επομένως του δίνει ένα ισχυρό κίνητρο. Έτσι άρπαξε την Περσεφόνη ο Πλούτωνας από την απαρηγόρητη μητέρα. Αλλά μετά από την παρέμβαση των θεών, ο Πλούτωνας αναγκάστηκε να παραχωρεί την γυναίκα του κάθε καλοκαίρι στην πεθερά! Ο προσεκτικός αναγνώστης θα παρατηρήσει οτι οι θρύλοι δεν βγαίνουν τυχαία!.”

4. Γυναίκα με Αντίσταση στην Μητέρα

Σε αυτή την κατηγορία είναι η Αιγόκερως, καθώς και το δίπολο Λέων – Υδροχόος.

Ο Καρλ Γιούνγκ γράφει: Σε αυτό τον τύπο το πρόβλημα δεν είναι η υπερανάπτυξη ή ατροφία των θηλυκών ενστίκτων, αλλά η συντριπτική αντίσταση απέναντι στην μητρική υπεροχή, που συχνά αποκλείει κάθε άλλο στοιχείο από την ζωή της κόρης. Το σύνθημα αυτής της γυναίκας είναι: Οτιδήποτε, αρκεί να μη μοιάζει με την μητέρα! Από τη μια η κόρη νιώθει μια γοητεία από την μητέρα της, από την άλλη ποτέ δεν φτάνει στο σημείο της ταύτισης. Έχουμε ωστόσο μια ανάπτυξη του Έρωτα, όπως στον Β’ τύπο, που εξαντλείται εδώ σε μια ζηλιάρικη αντίσταση. Η γυναίκα αυτή ξέρει τι δεν θέλει, δεν έχει όμως την παραμικρή ιδέα για το τι θα μπορούσε να διαλέξει για δική της μοίρα. Όλα της τα ένστικτα είναι συγκεντρωμένα πάνω στην μητέρα της, σε μια αρνητική μορφή αντίστασης, κι επομένως δεν μπορεί να τα χρησιμοποιήσει για να φτιάξει μια δική της ζωή. Αν κατορθώσει να φτάσει μέχρι τον γάμο, θα παντρευτεί μόνο και μόνο για να ξεφύγει από την μητέρα της- ή κατά μια διαβολική σύμπτωση θα διαλέξει έναν σύζυγο που έχει όλα τα χαρακτηριστικά της μητέρας της!
Όλες οι ενστικτώδεις διεργασίες συναντούν απροσδόκητα εμπόδια: είτε η σεξουαλικότητα δεν λειτουργεί σωστά, ή τα παιδιά είναι ανεπιθύμητα, τα μητρικά καθήκοντα της φαίνονται αφόρητα, ή αντιδρά στις απαιτήσεις του έγγαμου βίου με ανυπομονησία και εκνευρισμό. Πρόκειται για μια ξεροκέφαλη αντίδραση απέναντι στην δύναμη της μητέρας με όποια μορφή κι αν παρουσιάζεται. Η αντίσταση στην μητέρα σαν μήτρα, εμφανίζεται συχνά με διαταραχές στην εμμηνόρροια, προβλήματα στην εγκυμοσύνη, απέχθεια για την εγκυμοσύνη, κτλ.”

Τα βασικά χαρακτηριστικά των 12 ζωδίων κατά τον Καρλ Γιουνγκ…

Ο Κάρλ Γιούνγκ, ανασκευάζοντας την θεωρία των Ιδεών του Πλάτωνα, υποστήριξε ότι η καθολική και διαχρονική ανθρώπινη εμπειρία, έχει γίνει υλικό για την δημιουργία τυπικών μοτίβων συμπεριφοράς, των αρχετύπων. Αυτά τα αρχέτυπα αντικατοπτρίζονται τόσο στις μυθολογίες των λαών όσο και στις ζωδιακές προσωπικότητες. Έτσι, οι αρχετυπικοί θεοί της Ελληνικής Μυθολογίας έδωσαν το όνομα και τα χαρακτηριστικά τους στους Πλανήτες της Δυτικής Αστρολογίας και συνεπώς στα άτομα που επηρεάζονται από τους Πλανήτες αυτούς.

«Η αστρολογία αντιπροσωπεύει το άθροισμα όλης των ψυχολογικής γνώσης της αρχαιότητας», Καρλ Γιουνγκ

Ο ΑΘΩΟΣ (λέγε με Ταύρο)

Σύνθημα : ‘Να είμαστε απλά ο εαυτός μας’ | Βαθύτερη επιθυμία : Να πάει στον Παράδεισο | Στόχος : Να είναι ευτυχισμένος και ήσυχος | Ενδόμυχος φόβος : Να τιμωρηθεί επειδή έκανε κάτι κακό ή λανθασμένο | Στρατηγική : Να κάνει τα πάντα με το σωστό τρόπο | Αδυναμία : Είναι βαρετός λόγω της αθωότητας και της αφέλειάς του | Χάρισμα : Πίστη, Ηρεμία, Κομφορμισμός | Γνωστός και ώς Ουτοπιστής, Παραδοσιακός, Αφελής, Μυστικιστής, Άγιος, Ρομαντικός, Ονειροπόλος.

Ο ΦΙΛΗΣΥΧΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ (λέγε με Αιγόκερω)

Σύνθημα : ‘Όλοι οι άνθρωποι είμαστε φτιαγμένοι ίδιοι’ | Βαθύτερη επιθυμία : Να συνδεθεί με άλλους ανθρώπους | Στόχος : Να ανήκει σε κάποιον | Ενδόμυχος φόβος : Να είναι διαφορετικός από την μάζα ή να είναι εκτός | Στρατηγική : Να αναπτύσσει τις αρετές που εκτιμά το σύστημα | Αδυναμία : Χάνει την προσωπική του ταυτότητα προκειμένου να είναι όπως τον θέλουν | Χάρισμα :  Ρεαλισμός, απουσία προσποίησης | Γνωστός και ώς Καλό παιδί, Παιδί της διπλανής πόρτας, Καλός γείτονας, Άνθρωπος για όλες τις δουλειές, Εργατικό, Γρανάζι του συστήματος.

Ο ΑΛΤΡΟΥΪΣΤΗΣ (λέγε με Καρκίνο)

Σύνθημα : ‘Αγάπα τον πλησίον σου όπως τον εαυτό σου’ | Βαθύτερη επιθυμία : Να προστατεύει και να φροντίζει τους άλλους | Στόχος : Να βοηθήσει όποιον έχει ανάγκη | Ενδόμυχος φόβος : Εγωισμός, Αχαριστία | Στρατηγική : Να κάνει πράγματα για τους άλλους | Αδυναμία : Γίνεται μάρτυρας, Τον εκμεταλλεύονται | Χάρισμα : Συμπόνοια, Γενναιοδωρία | Γνωστός και ώς Προστάτης, Φιλάνθρωπος, Γονιός, Βοηθός, Υποστηρικτής.

Ο ΉΡΩΑΣ (λέγε με Κριό)

Σύνθημα : ‘Όπου υπάρχει θέληση, υπάρχει και τρόπος’ | Βαθύτερη επιθυμία : Να αποδείξει την αξία του μέσα από θαρραλέες πράξεις | Στόχος : Να κάνει τον κόσμο καλύτερο μέσα απ’τους χειρισμούς του | Ενδόμυχος φόβος : Να είναι αδύναμος, τρωτός ή δειλός | Στρατηγική : Να είναι όσο πιο δυνατός και ανταγωνιστικός μπορεί | Αδυναμία : Αλαζονεία, Αναζήτηση πεδίων μάχης παντού | Χάρισμα : Αγωνιστικότητα και κουράγιο | Γνωστός και ώς Πολεμιστής, Κουρσάρος, Διασώστης.

Ο ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΗΣ (λέγε με Τοξότη)

Σύνθημα : ‘Μην με εγκλωβίσεις’ | Βαθύτερη επιθυμία : Η ελευθερία, ώστε να βρει τον εαυτό του, περιπλανώμενος στον κόσμο | Στόχος : Να ζήσει μια πιο αυθεντική, γεμάτη ζωή | Ενδόμυχος φόβος : Να παγιδευτεί, Να προσαρμοστεί, Να μείνει εσωτερικά κενός | Στρατηγική : Να ταξιδεύει, Να αναζητεί νέες εμπειρίες, Να ξεφεύγει απ’την ρουτίνα | Αδυναμία : Περιπλανιέται άσκοπα, Γίνεται απροσάρμοστος | Χάρισμα : Αυτονομία, Φιλοδοξία, Αυθεντικότητα, Ειλικρίνεια | Γνωστός και ώς Περιπλανώμενος, Ατομιστής, Προσκηνυτής, Εικονοκλάστης.

Ο ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ (λέγε με Υδροχόο)

Σύνθημα : ‘Οι κανόνες υπάρχουν για να σπάνε’ | Βαθύτερη επιθυμία : Εκδίκηση, Επανάσταση | Στόχος : Να ανατρέψει ό,τι δεν λειτουργεί σωστά | Ενδόμυχος φόβος : Να είναι αδύναμος, Να είναι αναποτελεσματικός | Στρατηγική : Σοκάρει, Διαταράσσει, Καταστρέφει | Αδυναμία : Γίνεται απάνθρωπος, Έχει εγκληματικές τάσεις | Χάρισμα : Προκλητικότητα, Φιλελευθερισμός | Γνωστός και ώς Αντάρτης, Επαναστάτης, Αγρίμι, Απροσάρμοστος.

Ο ΕΡΑΣΤΗΣ (λέγε με Ζυγό)

Σύνθημα : “Είσαι ο μοναδικός/ η μοναδική για μένα” | Βαθύτερη επιθυμία : Να έρθει κοντά με άλλα άτομα | Στόχος : Να βρίσκεται μέσα σε σχέση, Να περιβάλλεται από ανθρώπους που τον αγαπούν | Ενδόμυχος φόβος : Μοναξιά, Απόρριψη, Έλλειψη αγάπης | Στρατηγική : Να γίνεται όλο και πιο ελκυστικός σωματικά και συναισθηματικά | Αδυναμία : Θέλει να ευχαριστεί τους άλλους, Εξαρτάται από την γνώμη των άλλων | Χάρισμα : Πάθος, Γοητεία, Αυτοεκτίμηση, Αφοσίωση | Γνωστός και ως Σύντροφος, Φίλος, Σύζυγος, Συνδετικός κρίκος της ομάδας.

Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ (λέγε με Ιχθύ)

Σύνθημα : “Άν το φαντάζεσαι, μπορείς και να το υλοποιήσεις” | Βαθύτερη επιθυμία : Να δημιουργήσει πράγματα με διάρκεια | Στόχος : Να πραγματοποιήσει ένα όραμα | Ενδόμυχος φόβος : Να είναι μέτριος, Να αποτύχει στην εκτέλεση της ιδέας του | Στρατηγική : Αναπτύσσει καλλιτεχνικές δεξιότητες | Αδυναμία : Τελειομανία, Έλλειψη έμπνευσης | Χάρισμα : Δημιουργικότητα, Φαντασία | Γνωστός και ώς Καλλιτέχνης, Εφευρέτης, Ανανεωτής, Μουσικός, Συγγραφέας, Ονειροπόλος.

Ο ΓΕΛΩΤΟΠΟΙΟΣ (λέγε με Δίδυμο)

Σύνθημα : “Ζεις μονάχα μια φορά” | Βαθύτερη επιθυμία : Να ζει τη στιγμή με έντονη απόλαυση | Στόχος : Να περάσει καλά, Να δώσει φως στον κόσμο | Ενδόμυχος φόβος : Να βαρεθεί, Να γίνει βαρετός | Στρατηγική : Παίζει, Κάνει αστεία, Γίνεται διασκεδαστικός | Αδυναμία : Ελαφρότητα, Χάσιμο χρόνου άσκοπα | Χάρισμα : Χαρά, Ζωηρότητα | Γνωστός και ώς Τρελός, Κωμικός, Απατεώνας, Φαρσέρ.

Ο ΣΟΦΟΣ (λέγε με Παρθένο)

Σύνθημα : “Η αλήθεια θα σε ελευθερώσει” | Βαθύτερη επιθυμία : Να μάθει την αλήθεια | Στόχος : Να κατανοήσει τον κόσμο με την ευφυϊα και την ανάλυση | Ενδόμυχος φόβος Να παραπλανηθεί, Να αγνοεί την αλήθεια | Στρατηγική : Αναζητά πληροφορίες και γνώσεις, Διαλογίζεται | Αδυναμία : Μελετά τις λεπτομέρειες χωρίς να αναλαμβάνει δράση | Χάρισμα : Σοφία, Ευφυία | Γνωστός και ώς Ειδήμων, Λόγιος, Σύμβουλος, Στοχαστής, Φιλόσοφος, Δάσκαλος, Ακαδημαϊκός.

Ο ΜΑΓΟΣ (λέγε με Σκορπιό)

Σύνθημα : “Μπορώ να πετύχω πράγματα” | Βαθύτερη επιθυμία : Να κατανοήσει τους θεμελιώδεις νόμους του σύμπαντος | Στόχος : Να κάνει τα όνειρα πραγματικότητα | Ενδόμυχος φόβος : Αρνητικές συνέπειες των πράξεών του, Να κάνει αθέλητο κακό | Στρατηγική : Καλλιεργεί ένα όραμα και ζει από αυτό | Αδυναμία : Χειραγώγηση | Χάρισμα : Βρίσκει μαγικές λύσεις | Γνωστός και ώς Οραματιστής, Καταλύτης, Χαρισματικός ηγέτης, Σαμάν, Θεραπευτής, Φαρμακευτής.

Ο ΗΓΕΤΗΣ (λέγε με Λέοντα)

Σύνθημα : “Η δύναμη δεν είναι τα πάντα- είναι το μόνο πράγμα” | Βαθύτερη επιθυμία : Έλεγχος | Στόχος : Δημιουργία μιας οικογένειας ή κοινότητας που ευημερεί | Ενδόμυχος φόβος : Χάος, Ανατροπή της εξουσίας του | Στρατηγική : Άσκηση εξουσίας | Αδυναμία : Αυταρχικότητα, Συγκεντρωτισμός | Χάρισμα : Υπευθυνότητα, Ηγετικότητα | Γνωστός και ως Αφεντικό, Αρχηγός, Αριστοκράτης, Βασιλιάς, Πολιτικός, Μάνατζερ.

Related Post

The EPIC Beach Party | Bolivar | Fr. 04/05

Posted by - 27/03/2018 0
Το EPIC επιστρέφει με καλοκαιρινή διάθεση, για ένα επικό Beach Party, στo Bolivar Beach Bar! Ένα οπτικοακουστικό υπερθέαμα απαράμιλλης ομορφιάς...
Comodo SSL