Κάντε το σώμα σας αλκαλικό και καταπολεμήστε τις ασθένειες

518 0

Η ζωή έχει σχέση με την ισορροπία. Στην ουσία, η ισορροπία είναι το κλειδί της ζωής!
Καθημερινά καλούμαστε να εξισορροπούμε ανάμεσα στην εργασία και τη διασκέδαση, την οικογένεια και τους φίλους, την αποταμίευση και τη σπατάλη και φυσικά την εξισορρόπηση της υγιεινής διατροφής με την περιστασιακή απόλαυση.
Η ισορροπία είναι επίσης το κλειδί όσον αφορά τα επίπεδα pH του σώματος.

Όταν ένα διάλυμα είναι αλκαλικό, ή έχει αλκαλικότητα, αυτό σημαίνει ότι έχει την ικανότητα να εξουδετερώνει τα οξέα. Η αλκαλικότητα εκφράζεται ως αριθμός PΗ, σε μια κλίμακα από 0 έως 14.
Ένα PH 7 είναι ουδέτερο. Ούτε όξινο, ούτε αλκαλικό.
Μια μέτρηση ενός επιπέδου PΗ μεταξύ 7 και 14 δείχνει ότι το διάλυμα είναι αλκαλικό και ονομάζεται βάση.

Πολλές από τις τροφές που καταναλώνουμε δημιουργούν στον οργανισμό μας ένα όξινο περιβάλλον, το οποίο επιβραδύνει το μεταβολισμό και απορροφά ενέργεια με αποτέλεσμα να γινόμαστε πιο επιρρεπείς στις ασθένειες και να βάζουμε πιο εύκολα κιλά.
Για μια πιο υγιεινή διατροφή, αλλά και για να χάσουμε βάρος θα πρέπει να καταναλώνουμε περισσότερες αλκαλκές τροφές και λιγότερες όξινες.

Γιατί όμως πρέπει να τρώμε περισσότερες αλκαλικές τροφές;

H απάντηση είναι πως το ΡΗ του ανθώπινου οργανισμού είναι 7,4 δηλαδή ελαφρά αλκαλικό. Το σώμα ρυθμίζει το PΗ του συνεχώς, με φυσιολογικές διαδικασίες, όπως με τους νεφρούς και την πνευμονική λειτουργία.
Για να το διατηρήσουμε σε αυτή την τιμή, θα πρέπει να τρώμε πολύ περισσότερες αλκαλικές τροφές σε σχέση με τις όξινες. Η αναλογία είναι περίπου 80% αλκαλικές τροφές και μόνο 20% όξινες.
Οι αλκαλικές τροφές είναι η βάση της υγείας, καθώς ανανεώνουν τα κύτταρα του σώματος. Σε αντίθεση, οι όξινες τροφές οξεδώνουν τους ιστούς και τα όργανα και οδηγούν σε ασθένειες.

xymoi

Η αλκαλική δίαιτα

Όταν τρώμε τροφές που σχηματίζουν οξέα, το σώμα προσπαθεί να εξισορροπήσει το επίπεδο του pH του αίματος με την απελευθέρωση πολλών αλκαλικών μεταλλικών στοιχείων στην κυκλοφορία του αίματος, όπως ασβέστιο, φώσφορο και μαγνήσιο.

Αν δεν τρώτε αρκετές αλκαλικές τροφές, το σώμα πρέπει να τραβήξει αυτά τα άλατα από τα οστά, τα δόντια και τα όργανά μας που μπορεί να προκαλέσει κόπωση και να θέσει σε κίνδυνο το ανοσοποιητικό σύστημα, καθιστώντας μας πιο ευάλωτους σε ασθένειες.

Τρόφιμα που δημιουργούν οξέα είναι τα περισσότερα δημητριακά, τα φασόλια, το κρέας, τα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα ψάρια, τα fast foods και τα επεξεργασμένα τρόφιμα.
Μια ισορροπημένη διατροφή, όταν πρόκειται για το ρΗ, θεωρείται ότι είναι αυτή που περιλαμβάνει τρόφιμα που σχηματίζουν οξέα σε αναλογία 20% και αλκάλια σε αναλογία 80% .

Τσεκάρετε την παρακάτω λίστα με τα καλύτερα τρόφιμα για να έχουμε αλκαλικό pH στο σώμα και αρχίστε να τα ενσωματώνετε στην διατροφή σας για να μην αφήσετε τα βασικά μέταλλα να διαφεύγουν και να κρατήσετε έτσι το ανοσοποιητικό σας σύστημα σε άριστη κατάσταση.

Αβοκάντο

Δεν είναι μόνο νόστιμα τα αβοκάντο. Έχουν ένα pΗ από 8.0, που αλκαλοποιεί το σώμα και βοηθά στην εξουδετέρωση όξινων τροφών στο στομάχι. Απλώστε λίγο αβοκάντο σε τοστ ή σάντουιτς, προσθέστε το στην σαλάτα ή κάντε ένα σπιτικό guacamole!

Ώριμες μπανάνες

Τρώγοντας μια μπανάνα που δεν είναι αρκετά ώριμη μπορεί να οδηγήσει σε δυσκοιλιότητα, οξύτητα στο στομάχι και στην κακή απορρόφηση θρεπτικών συστατικών. Τρώγοντας μια ώριμη μπανάνα με μερικές μικρές καφέ κηλίδες παρέχει στον οργανισμό βιταμίνες, μέταλλα και αλκαλικότητα.

Αμύγδαλα

amigdala

Τα αμύγδαλα και το γάλα αμυγδάλου είναι μεγάλες πηγές αλκαλικότητας. Βοηθούν στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης, στην βελτίωση της λειτουργίας του εγκεφάλου, ενισχύουν την υγιή πέψη και αφήνουν το σώμα απόλυτα ισορροπημένο.

Σπαράγγια

Τα σπαράγγια θεωρούνται ότι είναι από τα πιο ισχυρά τρόφιμα για αλκαλικό σχηματισμό, με pΗ 8,5. Παρέχει επίσης στο σώμα ίνες, νερό, βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά.

Καρπούζι

Το καρπούζι έχει pΗ 9,0 και προσφέρει βιταμίνες, μέταλλα και νερό που κρατά τους ηλεκτρολύτες ισορροπημένους. Αυτό το νόστιμο φρούτο έχει επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες που το καθιστά ιδανικό για την εξάλειψη των τοξινών.

Καγιέν Πιπέρι

cayenne-pepper

Το πιπέρι καγιέν έχει πολλά οφέλη για την υγεία, όπως το ότι είναι μια καλή πηγή αλκαλικότητας στο σώμα. Είναι ένα αντιβακτηριακό μπαχαρικό με pH 8.5 , που βοηθά στην βελτίωση της κυκλοφορίας, στην μείωση της αρτηριακής πίεσης, την εξάλειψη των τοξινών και επιπλέον ενισχύει την λειτουργία του εγκεφάλου !

Παπάγια

Η παπάγια χρησιμοποιείται συχνά για να απαλύνει τα προβλήματα πέψης. Και αυτή με pH 8,5 είναι ιδιαίτερα θρεπτική και περιέχει φυτικές ίνες, νερό, βιταμίνες και ανόργανα συστατικά που βελτιώνουν την γενική υγεία. Είναι μια μεγάλη πηγή αλκαλικών για το σώμα.

Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι ένα πολύ αλκαλικό τρόφιμο με pH 7,5 που προσφέρει πολλές φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά. Σαν σταυρανθές λαχανικό, θα σας βοηθήσει να μην πεινάτε και να είστε αλκαλικοί.

Λεμόνι

Το λεμόνι έχει όξινη γεύση αλλά όταν γίνεται πέψη, στην πραγματικότητα μετατρέπεται σε μια αλκαλοποιητική ουσία για το σώμα. Προσθέστε μερικές φέτες λεμόνι ή χυμό λεμονιού στο νερό σας όλη την ημέρα.

Σκόρδο

skordo

Προσθέτοντας σκόρδο στα φαγητά σας δεν τα νοστιμίζετε μόνο, αλλά εξουδετερώνετε και τα όξινα τρόφιμα όπως το κρέας, το ψάρι, το τυρί και τα αυγά. Ρίξτε λίγο σκόρδο στα χορταρικά σας για να σας δώσει πολλές φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά, διατηρώντας το σώμα αλκαλικό.

Φυσικά υπάρχουν κι άλλες τροφές που αλκαλοποιούν το σώμα μας, όπως :

ΡΗ 8,5
Aloe vera, ακτινίδιο, ανανάς, αντίδια, αχλάδια, μανταρίνι, δαμάσκηνα, λάιμ, μαϊντανός, μάνγκο, νεροκάρδαμο, Passion fruit,  πεπόνι, σταφύλια (γλυκά), σταφίδς ξανθές, σύκα ξερά, φύκια, χουρμάδες ξεροί, χυμοί φρούτων, χυμοί λαχανικών.
ΡΗ 7,5
Αρακάς, γογγύλι, καλαμπόκι γλυκό (φρέσκο), κολοκύθα (λιγότερο γλυκιά), κουκιά, κουνουπίδι, λάχανο, μαρούλι, μήλα (ξινά), μηλόξυδο, παντζάρια, πατάτες με φλούδα, πιπερόριζα (τζίντζερ), πιπεριά, πορτροκάλι, ροδάκινα (λιγότερο γλυκά), σμέουρα, σταφύλια (ξινά), φραγκοστάφυλα, φασολάκια (φρέσκα πράσινα), φράουλες, χαρούπια, μαργαρίνη.

Related Post

Comodo SSL