Η κουζίνα του Χειμώνα – Πουρέ με Καρότο και Ginger

Η κουζίνα του Χειμώνα – Πουρέ με Καρότο και Ginger

178 0

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][fusion_text]Η κουζίνα του Χειμώνα – Πουρέ με Καρότο και GingerΛίγα λόγια για τα Καρότα …

Τα καρότα είναι μια εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών ουσιών και η πλουσιότερη φυτική πηγή βήτα καροτίνης (προβιταμίνης Α). Η βήτα καροτίνη συμβάλλει στην προστασία της όρασης και ειδικά στη νυχτερινή όραση. Η ισχυρή αντιοξειδωτική δράση της βήτα καροτίνης, παρέχει επίσης προστασία από την εκφύλιση της ωχράς κηλίδας και την ανάπτυξη καταρράκτη, της κύριας αιτίας τύφλωσης στους ηλικιωμένους.

Οι έρευνες έχουν επίσης διαπιστώσει ότι το καρότο είναι πλούσιο σε φολικό οξύ, που ανήκει στην ομάδα των βιταμινών Β και μπορεί να καταπολεμήσει τις ελεύθερες ρίζες (ουσίες που προκαλούν καρκίνο) στο σώμα μας. Η λιγνίνη που βρίσκεται στο καρότο, βοηθά στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, για να καταπολεμήσει τα καρκινικά κύτταρα.

Επίσης, έχει αντι-υπερτασικές, φαρμακευτικές ιδιότητες που βοηθούν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης. Αλλά θα πρέπει να αποθηκεύετε τα καρότα μακριά από μήλα, αχλάδια, πατάτες και άλλα φρούτα και λαχανικά που παράγουν αέριο αιθυλενίου, δεδομένου ότι η έκθεση σε αυτό το αέριο, τα καθιστά πικρά.Τα καρότα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και έχουν λίγες θερμίδες. 100g καρότα έχουν μόλις 48 θερμίδες και ως εκ τούτου είναι ιδανικά για όσους κάνουν δίαιτα. Οι ίνες στα καρότα βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου και στην πρόληψη της δυσκοιλιότητας. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να χτυπήσετε φρέσκο χυμό από βιολογικά καρότα και να προσθέσετε λίγο ελαιόλαδο. Αν τον πίνετε κάθε πρωί, θα ανακουφίσετε το πρόβλημα της δυσκοιλιότητας. Επίσης, τα καρότα είναι ευεργετικά σε περιπτώσεις όπως η διάρροια.

… και λίγα λόγια για το ginger …

Το ginger έχει πολλαπλές δράσεις, εξού και θεωρείται ένα απο τα σημαντικότερα βότανα της Ανατολής.

Φημίζεται για τις αντιοξειδωτικές, αντικαρκινικές και ανοσορρυθμιστικές του ιδιότητες.
Το Ginger μπορεί να μειώσει σε σημαντικό βαθμό τη ναυτία.
Mειώνει τα επίπεδα χοληστερίνης στο αίμα, ρυθμίζει το σάκχαρο και έχει επουλωτική δράση.
Για δυσπεψία – ναυτία: Bοηθά στην καλή χώνεψη,καταπολεμά τη ναυτία, τονώνει τον οργανισμό και απαλύνει τα συμπτώματα του κρυολογήματος, του στομαχόπονου και του πονοκεφάλου.
Για το κρυολόγημα: Έχει αντιπυρετική και αντιμικροβιακή δράση. Οι πολλές εφαρμογές και χρήσεις της πιπερόριζας συμπεριλαμβάνουν την θεραπεία του άσθματος, της βρογχίτιδας, και άλλων αναπνευστικών προβλημάτων μαλακώνοντας και απομακρύνοντας τα φλέγματα από τους πνεύμονες.
Για την ιγμορίτιδα και τη βουλωμένη μύτη.
Πολλοί επιστήμονες πιστεύουν ότι το τζίντζερ βοηθάει στη μείωση των αρθριτικών ενοχλήσεων.
Η πιπερόριζα περιέχει αντιφλεγμονώδεις ουσίες και αιθέρια έλαια, τα οποία σε μελέτες με ζώα διαπιστώθηκε ότι ασκούν αναλγητική και ηρεμιστική δράση. Οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες της πιπερόριζας βοηθά στην ανακούφιση από τον πόνο και στην μείωση της φλεγμονής που σχετίζεται με την αρθρίτιδα, τους ρευματικούς και μυϊκούς σπασμούς. Οι θεραπευτικές ιδιότητες της πιπερόριζας διεγείρουν αποτελεσματικά την κυκλοφορία του αίματος, αποβάλλοντας τις τοξίνες από το σώμα, καθαρίζοντας το έντερο και τα νεφρά, και θρέφοντας το δέρμα.
Μπορεί να βοηθήσει στο διαβήτη. Η Πιπερόριζαμπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο των επιπέδων σακχάρου στο αίμα.

Σε αυτό το άρθρο συστήνουμε την συνταγή της Μαρίας Μιχαλοπούλου-Κοντογιάννη, Health Coach, που μας δίνει τις διατροφικές της συμβουλές κάθε πρώτη Πέμπτη του μήνα στην εκπομπή Jedi Doctor του ΒΟΤΟΧ radio.

Συστατικά
1 κουταλιά σούπας βούτυρο
2 μεγάλα κρεμμύδια, ψιλοκομμένα
5 κούπες ζωμό της επιλογής σας ή νερό
1 κομμάτι τζίντζερ, καθαρισμένο και ψιλοκομμένο
8-10 μεγάλα καρότα
Οδηγίες
Σωτάρουμε το κρεμμύδι στο βούτυρο για 3-5 λεπτά. Προσθέτουμε το ζωμό, τζίντζερ και καρότα. Σκεπάζουμε και αφήνουμε σε μέτρια φωτιά για 10-12 λεπτά ή μέχρι να μαλακώσουν τα καρότα. Αφαιρούμε τα καρότα, το κρεμμύδι και το τζίντζερ με μία τρυπητή κουτάλα και πολτοποιόυμε το μείγμα. Ενώνουμε πάλι το πουρέ με την υπόλοιπη σούπα για πιο ρευστή εκδοχή της συνταγής.[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Related Post

Earthing: Βοηθήστε το σώμα σας να παράγει την δική του ηλεκτρική ενέργεια

Posted by - 06/05/2015 0
[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″…
Comodo SSL