Η Διατροφική Ζωή των Χορτοφάγων

181 0

Αυτή η διατροφική ζωή συνιστάται σε όσους δεν τα πάνε καλά με το κρέας και τις ζωϊκές τροφές και προτιμάνε τα λαχανικά, τα όσπρια και τα προιόντα ολικής άλεσης .

Η χορτοφαγία, είναι μία διατροφή, που μας φέρνει πιο κοντά σε ένα πιο υγιεινό και πράσινο τρόπο ζωής.

Η παρακάτω διατροφή, είναι ένα δείγμα επιλογών και θα σας βοηθήσει να εφοδιάσετε τον οργανισμό σας με βιταμίνες, ένζυμα και ιχνοστοιχεία που έχουν αντιοξειδωτική δράση.

 

Πρωινό:
1) 6 κουταλιές της σούπας βρώμη με μία κουταλία γκότζι μπέρυ και μία κουταλία λιναρόσπορο κοπανιστό σε γάλα αμυγδάλου, ή σε γάλα καρύδας.
2) Ένα βραστό αυγό και δύο φρούτα τις επιλογή σας (αχλάδι, γκρέιπφρουτ, μπανάνα κτλ) και σε κάθε πρωινό γέυμα πράσινο τσάι.

Μεσημεριανό:
1) Σαλάτα με βρασμένα ρεβίθια ενα αγγούρι και ένα μήλο.
2) Μεξικάνικη σαλάτα με κόκκινα φασόλια, μία ντομάτα και δύο κουταλιές της σούπας καλαμπόκι.
3) Μπριάμ λαχανικών στο φούρνο και 20 λεπτά μετά ενα αβοκάντο για επιδόρπιο.
4) Φασολάκια, φακές, ραπανάκια και αρακάς.
5) Σαλάτα με πράσινα λαχανικά συν μία βραστή πατάτα.

Απογευματινό:
1) Φρουτοσαλάτα με φρούτα τις επιλογή σας.
2) Γιαούρτι με μία χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς συν μια κουταλιά της σούπας μέλι.

Βραδινό:
1) Μία αγκινάρα α λα πολίτα με ένα μπολ μακαρόνια με λαχανικά.
2) Ομελέτα με δύο αυγά και μανιτάρια, συν μία πράσινη σαλάτα.
3) 3 κουταλιές μαύρο ρύζι, συν μία κουταλία γιαούρτι, συν ένα φρούτο της επιλογή σας.

Τα γεύματα να εχούν τρεις ώρες διαφορά μεταξύ τους.
Οι διαφορές στο σώμα σας θα φανούν εξωτερικά και εσωτερικά, γιατί η υγεία είναι ομορφιά, γι’ αυτό απολαύστε την!

 

Χρήστος Κουμαραδιός για το thnx.gr

Related Post

Comodo SSL