Τοξικές τροφές με μηδενική θρεπτική αξία

84 0

Κυριαρχεί η αντίληψη ότι δεν υπάρχουν κακές τροφές, παρά μόνο τροφές που θα πρέπει να καταναλώνουμε περιορισμένα. Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες τροφές, που έχουν μηδενική θρεπτική αξία και υψηλό βαθμό τοξικότητας για το σώμα και είναι καλό, όσο κι αν μάς έχουν γίνει συνήθεια, να τις αποβάλλουμε εντελώς από την καθημερινότητα μας.

Πόσα αναψυκτικά ήπιατε σήμερα;

Στην Ελλάδα καταναλώνονται 300.000.000 λίτρα αναψυκτικών το χρόνο… Στις ΗΠΑ, ο μέσος πολίτης καταναλώνει 220 λίτρα αναψυκτικά το χρόνο.
Και το χειρότερο; Οι έφηβοι και τα παιδιά είναι οι μεγαλύτεροι καταναλωτές!

ΤΙ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ:

Ζάχαρη: κάθε κουτάκι αναψυκτικού περιέχει 10 (δέκα) κουταλάκια ζάχαρη! Αυξάνει τα επίπεδα ινσουλίνης. Μπορεί να οδηγήσει σε διαβήτη, υπέρταση, υψηλή χοληστερίνη, καρδιακά νοσήματα, παχυσαρκία.

Φωσφορικό οξύ: επηρεάζει τη χρήση του ασβεστίου από τον οργανισμό και επιδεινώνει την υγεία των οστών, των δοντιών. Εξουδετερώνει το HCL οξύ στο στομάχι και επηρεάζει την πέψη των τροφών.

Ασπαρτάμη: πάνω από 92 παρενέργειες συνδέονται με την κατανάλωση ασπαρτάμης, όπως όγκοι στον εγκέφαλο, συγγενείς ανωμαλίες, διαβήτης, συναισθηματικές διαταραχές, επιληπτικές κρίσεις. Όταν φυλάσσεται δε σε ζεστές περιοχές δημιουργείται μεθανόλη (καρκινογόνος ουσία).

Καφεΐνη: αϋπνία, αρρυθμίες, υπέρταση, προκαλεί έλλειψη βιταμινών, όγκους στο στήθος και πιθανόν κάποιες μορφές καρκίνου.

Τα αναψυκτικά είναι ένας από τους κύριους λόγους των προβλημάτων υγείας στην σύγχρονη κοινωνία. Πέρα από τα άμεσα αρνητικά αποτελέσματα, όσοι καταναλώνουν αναψυκτικά τείνουν να τρώνε όλο και πιο ανθυγιεινές τροφές και να μειώνουν την κατανάλωση υγιεινών τροφών, όπως λαχανικά και τροφές με υψηλή θρεπτική αξία.

Τα τρανς λιπαρά οξέα 

Πρόκειται για φυτικά έλαια, που έχουν επεξεργαστεί ώστε να έχουν στερεά μορφή, όπως οι μαργαρίνες. Ας δούμε ποια είναι τα οφέλη για τη βιομηχανία τροφίμων:

– Μακρά διάρκεια ζωής σε ράφια και αποθήκες,
– Πλούσια γεύση, κάνει τα τρόφιμα πιο τραγανά,
– Δεν διαρρέουν από τις συσκευασίες τους,
– Δεν καπνίζουν στο τηγάνισμα,
– Είναι πιο φτηνά από το βούτυρο.

ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ…

Έρευνα του Χάρβαρντ έδειξε ότι:
7 γραμμάρια την ημέρα αυξάνουν το κίνδυνο για καρδιακό επεισόδιο κατά 50%, αυξάνουν τον κίνδυνο για διαβήτη. Προκαλούν αύξηση των επιπέδων της χοληστερίνης. Μειώνουν τη γονιμότητα, και τέλος, αυξάνουν τον κίνδυνο για καρκίνο.
Δεν υπάρχει ασφαλές όριο κατανάλωσης τρανς.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ:
Σκεφτείτε σοβαρά ποιο γείτονα (ή συγγενή) δεν συμπαθείτε και χαρίστε τους τις μαργαρίνες που έχετε στο ψυγείο σας.

10 ΤΡΟΦΙΜΑ ΜΕ ΤΑ ΥΨΗΛΟΤΕΡΑ ΤΡΑΝΣ ΛΙΠΑΡΑ:

– Εμπορικά μείγματα για γλυκά,
– Σνακ δημητριακών και energy bars,
– Τσιπς και κράκερ,
– Αποξηραμένες σούπες,
– Fast food,
– Κατεψυγμένα μαγειρεμένα φαγητά,
– Μαργαρίνες,
– Μη γαλακτοκομικές κρέμες,
– Συσκευασμένα μπισκότα και γλυκά,
– Συσκευασμένα κέικ, ντόνατ και πίτες.

Πιες όλο σου το Γάλα…

Έτσι δεν μας έλεγαν όταν ήμασταν παιδάκια; “Πιες όλο σου το γάλα για να έχεις γερά κόκαλα¨, αλλά και μεγαλώνοντας μας έλεγαν “Πίνε γάλα για να μην κάνεις οστεοπόρωση”.
Ας δούμε λοιπόν, πόση αλήθεια υπάρχει πίσω από όλα αυτά.

Οι αγελάδες ζουν κανονικά 30-40 χρόνια και παράγουν 4-5 λίτρα γάλα την ημέρα. Οι αγελάδες στις βιομηχανίες γάλακτος ζουν 4 χρόνια και παράγουν 40-50 λίτρα γάλα την ημέρα!
Για να παράγουν τέτοιες ποσότητες γάλακτος λαμβάνουν μεγάλες ποσότητες ορμονών. Οι μαστοί τους πολλαπλασιάζονται σε μέγεθος. Προκαλείται στάση και αναπτύσσονται μικρόβια. (O FDA επιτρέπει μέχρι 1,5 εκ. πυοσφαίρια ανά ml). Τους χορηγούνται μεγάλες ποσότητες αντιβιοτικών για την καταπολέμηση αυτών των λοιμώξεων.
Έτσι, το αγελαδινό γάλα είναι ιδιαίτερα τοξικό λόγω των ορμονών και των αντιβιοτικών που περιέχει.

Αντί αυτού, κάντε χρήση βιολογικών γαλακτοκομικών προϊόντων και γενικά να προτιμάτε κατσικίσιο τυρί και τα παράγωγα του.

Η Βιταμίνη D κατά του Καρκίνου – Οχυρώσου σωστά.

Όταν τα επίπεδα βιταμίνης D βρίσκονται κοντά στις βέλτιστες τιμές (45-55 ng/ml) η πιθανότητα για νόσηση από οποιοδήποτε είδος καρκίνου μειώνεται κατά 50%.

Ο καλύτερος τρόπος για να ανεβάσει κανείς τα επίπεδα D στο αίμα του είναι η έκθεση στον ήλιο. Η έκθεση στον ήλιο όμως, θέλει προσοχή. Θέλει μέτρο.
Κάθε χρόνο οι θάνατοι από καρκίνο στην Ελλάδα είναι περί τους 25.000. Οι θάνατοι από μελάνωμα είναι περί τους 500.

Η έκθεση στον ήλιο αυξάνει την πιθανότητα να αρρωστήσουμε από καρκίνο του δέρματος, όταν η έκθεση προκαλεί έγκαυμα.
Μια καθημερινή έκθεση 10-15 λεπτών την ημέρα του 40% της επιφάνειας του δέρματος είναι επαρκής για να φέρει την βιταμίνη D στα ιδανικά επίπεδα.

Πρόληψη – Εξετάσεις Μοριακής Βιολογίας.

Πρόκειται για εξετάσεις που δεν μετράνε απλά κάποιους παράγοντες στο αίμα, αλλά στο εσωτερικό των κυττάρων, σε μοριακό επίπεδο.
Μας επιτρέπουν έτσι να ξέρουμε τι πραγματικά δεν λειτουργεί σωστά σε μοριακό επίπεδο, ώστε να μπορέσουμε να το αποκαταστήσουμε. Γιατί μπορεί ένας σωστός και υγιεινός τρόπος ζωής να βοηθά, αλλά η πρόληψη σώζει.

Related Post